متا فلز

متا فلز - نوآوری و توسعه هوشمند در حوزه صنایع فلزی

متا فلز

متا فلز - نوآوری و توسعه هوشمند در حوزه صنایع فلزی

قیمت پمپ بنزین سیار در سال 1402 چقدر است؟

قیمت پمپ بنزین سیار

گروه متا فلز با بهره گیری از مهندسین مجرب خود، و همچنین استفاده از تجهیزات به روز موفق به طراحی و تولید خودرو های سوخت رسان بر اساس استاندارد های بین المللی و الزامات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی شده است.

علاوه بر این خودروی سوخت رسان یا پمپ بنزین سیار تولید شده توسط گروه متا فلز با رعایت تمامی نکات ایمنی و HSE (Health, Safety, Environment) و با در نظر گرفتن زون بندی مناطق خطر، طراحی و ارائه می گردد. زون بندی مناطق خطر، مناطق خطر را به سه قسمت تبدیل می کند، و بر این اساس تمامی تجهیزات و قطعات به کار رفته در نواحی پر خطر ( زون 0 و زون 1) ضد انفجار در نظر گرفته می شوند.

گروه متا فلز، انواع تست های فنی و کیفی مورد نیاز را نیز اعم از تست های پنوماتیک، تست هیدرواستاتیک و انواع بازرسی های NDT (Non Destructive Test) در حین تولید، و پس از پایان فرآیند تولید، متناسب با درخواست و سفارش مشتری از خودروی سوخت رسان یا پمپ بنزین سیار خود می گیرد و سپس محصول به مشتری عرضه می گردد.

 

انواع پمپ بنزین سیار

خودرو سوخت رسان سیار یا همان پمپ بنزین سیار را می توان براساس نوع خودرو به دو دسته زیر تقسیم بندی کرد.

 

  1. نیسان

خودر سوخت رسان نیسان ظرفیت مخزن آن ها در محدوده 500-1000 لیتر قرار داشته و از این جهت محدود تر هستند. با توجه به ظرفیت محدود آن برای کاربردهایی  با ظرفیت های پایین تر و تحویل های فوری مورد استفاده قرار می گیرد.

 

  1. کامیونت

خودرو سوخت رسان کامیونت، محدوده ظرفیت مخزن آن ها در بازه 800-3000 لیتر می باشد.

 

قیمت و خرید پمپ بنزین سیار

جهت ثبت سفارش خرید پمپ بنزین سیار یا خودروی سوخت رسان شهری به صورت آنلاین، شما مشتریان عزیز می توانید پس از کسب اطلاع کامل از مشخصات فنی محصول مورد نظر و بررسی کاتالوگ قرار گرفته بر روی سایت متا فلز، با کلیک بر روی گزینه سفارش محصولات، و تکمیل فرم ثبت سفارش، خودروی سوخت رسان شهری(urban refueling vehicle) مورد نظر خود را سفارش دهید. علاوه بر این گروه ما به منظور سهولت در فرآیند سفارش خودروی سوخت رسان شهری، این امکان را به مشتریان خود داده است که بتوانند به صورت آنلاین، حضوری و یا تلفنی سفارش خرید خود را ثبت نمایند. برای استعلام قیمت و دریافت لیست قیمت جایگاه سوخت، ۰۸۶۳۲۸۰۲۶۸۲ تماس بگیرید.

 

مزایای تجهیز جایگاه سوخت سیار یا پمپ بنزین سیار

1- سوخت گیری در هر مکان و هر زمان

پمپ بنزین سیار این امکان را می دهد که ناوگان یا تجهیزات را در هر مکان و هر زمان که نیاز است سوخت گیری کرد. این ویژگی سبب شده است که بتوان در زمین های ناهموار و فضای کم برای انتقال ایمن در شرایط غیرقابل دسترس نیز سوخت رسانی را انجام داد.

 

2- صرفه جویی در هزینه

پمپ بنزین سیار با هدف کاهش هزینه های عملیاتی  طراحی شد و یکی از مهم ترین آن ها نداشتن مخزن سوخت در محل تجهیزات می باشد.

 

3- صرفه جویی در وقت

با باقی ماندن در محل، مشتریان وقت خود را در صف بندی های مخازن سوخت از دست نمی دهند یا نگرانی ای جهت خرابی تجهیزات جابجایی وجود نخواهد داشت.

 

4- ایمنی

نگه داری مخزن سوخت در محل خطرات جانبی بی شماری را در پی خواهد داشت از این رو جهت جلوگیری از این خطرات لازم است که مخازن سوخت با ایمنی بالا در محیط نصب شود. یکی از فواید سوخت رسانی سیار، این می باشد که به علت  عدم نصب مخازن در محل، اینگونه خطرات را در پی نخواهد داشت.

 

5- تسهیل / مدیریت تحویل سوخت

در موارد استفاده از سوخت انبوه، استفاده از جایگاه سوخت سیار ایده آل می باشد زیرا با این روش می توانند میزان مصرف سوخت کنترل کنند و تشخیص هرگونه سرقت رخ داده برای صاحبان مشاغل یا مدیران آسانتر خواهد بود. سرقت سوخت از یک مخزن سوخت فله بدون مراقبت یک خطر بالقوه می باشد. با سوخت رسانی سیار در محل، سوخت عمده ای وجود نخواهد داشت که نگران سرقت باشید.

 

سوالات متداول درباره سفارش و قیمت پمپ بنزین سیار

 

نحوه ثبت سفارش و خرید آنلاین پمپ بنزین سیار چگونه است؟

جهت خرید پمپ بنزین سیار یا خودروی سوخت رسان شهری به صورت آنلاین می توانید با کلیک بر روی قسمت سفارش محصول و با پر کردن فرم ثبت سفارش، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. پس از ثبت فرم سفارش، از واحد پشتیبانی متا فلز با شما تماس گرفته خواهد شد و با کسب اطمینان از انطباق محصول با نیاز مشتری و تایید نهایی، لینک پرداخت آنلاین بر روی محصول مورد نظر فعال خواهد شد.

 

آیا می توان لیست قیمت پمپ بنزین سیار یا خودرو سوخت رسان را از طریق سایت متا فلز تهیه کرد؟

بله، احجام مختلف انواع پمپ بنزین سیار یا خودروهای سوخت رسان متا فلز در دسته بندی متناظر آن در سایت به صورت جدول ارایه شده است. به منظور دریافت قیمت به روز با شماره تماس و راه های ارتباطی درج شده در سایت در تماس باشید تا کارشناسان ما در اسرع وقت قیمت محصول را به شما اعلام نمایند.

 

مشخصات فنی مورد نیاز پمپ بنزین سیار را کجا می توان پیدا کرد ؟

تمامی مشخصات مورد نیاز مشتری از محصول در قالب کاتالوگ در سایت قرار گرفته و ارائه شده است.

 

آیا مرجعی برای اطلاع بهتر از مشخصات پمپ بنزین سیار در دسترس است؟

شما می توانید با مراجعه به صفحه پمپ بنزین سیار یا خودروی سوخت رسان، جدول مشخصات خودرو های سوخت رسان را مشاهده کنید.

 

دریافت مشاوره به چه صورت امکان پذیر است؟

کارشناسان مجرب گروه متا فلز به صورت رایگان آماده راهنمایی و مشاوره و پاسخگویی به سوالات مشتریان خود است.

 

راه های ارتباطی با شرکت متا فلز

دفتر مرکزی: اراک، میدان امام خمینی(ره)، کیلومتر 5 جاده خمین، سایت جامع پارک علم و فناوری استان مرکزی، بلوک C، ساختمان نوآوران، طبقه اول، واحد 206/207

آدرس کارگاه: اراک، شهرک صنعتی حاجی آباد، خیابان صنعت، انتهای کوچه ی شـقایق، سمت راست، پلاک ۲۵

شماره موبایل متا فلز : ۰۹۳۵۹۴۳۲۵۹۳

تلفن تماس و فکس متا فلز: ۰۸۶-۳۲۸۰۲۶۸۲

ایمیل متا فلز: info@metafelez.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد